Znaczenie etykiet odzieżowych
Konsorcja modowe oraz przemysł odzieżowy to biznes zmieniający się w błyskawicznym tempie. Nie tylko ze względu na globalną logistykę, ale i trendy sezonowe, firmy produkujące ubrania nie mogą tracić czasu na poprawianie druku etykiet samoprzylepnych. Danym tendencjom w modzie towarzyszy jednoczesna i zaplanowana z góry zmiana w projektach naklejek i zawieszek na ubrania czy obuwie. Nowoczesne drukarnie fleksograficzne muszą być przygotowane na szybkie zmiany linii produkcyjnej, aby wyprodukować odpowiednie metki i etykiety. Przemysł którym się dzisiaj zajmujemy to przedsięwzięcia wielokanałowe, stanowiące spore wyzwanie również w zakresie zapotrzebowania ilościowego. Według badań rynkowych, do 2024 roku wartość obrotów na rynku drukowanych etykiet odzieżowych i modowych wzrośnie o ok. 8%.
Przeczytaj również: Trendy w etykietowaniu 2020
